Facebook diktatúra -Lépj ki!

Facebook diktatúra -Lépj ki!

Miért tilt a Facebook, az új internet diktatúra

2017. szeptember 23. - Külföldi hazaküldő

Kedves Olvasó!

Mint azt előző írásomban kifejtettem, a facebook anarchista oldal jellemzően olyan esetekben is büntetést ad, mint az oviban, amikor nem követtél el közösség elleni izgatást, nem sértettél meg személyt, nem mondtad el esetleg bántó véleményedet vallási közösség, felekezet ellen és nem követtél el gyűlöletbeszédet.

fb_sucks.gifA facebook Németországban már kicsit régebben bekeményített, azonban én csak az elmúlt napokban érzékeltem a hülye gyerek adminisztrátorainak facebook-i szigorát. Leírom gyorsan, hogy miért is tiltott le 30 napra a facebook nevű antidemokratikus, szólásszabadság ellenes, vélemény terrorista cég.

1. eset: pontosan nem tudom, hogy melyik poszt volt,ami kiverte a nyomoronc facebook admin biztosítékát, de rendszeresen írtam olyan véleményeket, amik a gazdasági migránsokat minősítették. Csak az igazat írtam természetesen, hogy szaporodni tudnak, államot építeni nem,meg, hogy idejönnének beleülni a készbe és persze hosszabb távon elvenni, "elnépesedni" országainkat. 

Ezért a facebook vélemény diktátor oldal "visszavonta" oldalamat, majd miután kipipáltam, hogy "ellenvetésem" van, pár óra múlva ismét közzétették. Nyilván egy normálisabb facebook droid nézte át az oldalt és rájött, hogy itt bizony nincsen semmi rasszista vagy egyéb divatos liberális rettegési lehetőség. Meg is dicsértem őket,ám korai volt örömöm.

2. eset: egy teljesen semleges témában (Révész Sándorról volt szó a Rock Rádió facebook oldalán, egy héber betűs facebook nevű valaki beírta, hogy a Révész hasonlít a Robert de Niro-ra... Én odaírtam neki, hogy a Robert De Niro egy kis liberális köcsög, esetleg ő hasonlíthatna a Révészre.Meg még odaírtam a héber betűs facebook nevűnek, hogy egyébként tisztában van vele, hogy egy terrorállamot reklámoz,amely csak 2011-ben 4 izraeli halottért kb. 3000 palesztint ölt meg? Ami persze aránytalan válaszcsapás,ami persze totálisan jogellenes. Erre jött a tiltás,30napig nem tehetek közzé... Ha-ha-ha hülye gyerekek.

Köszönöm,de ilyen vélemény diktatórikus, a szabad szólást semmibe vevő köcsög oldalon nem szeretnék jelen lenni. Szóval fájó szívvel, de megszüntettem tagságomat a facebook globalista liberális antidemokratilkus csoportban. 5500 körüli kedvelése volt oldalaimnak, szóval sajnáltam a befektetett munkát,de muszáj volt. 

Milyen rendszer az, ahol nem írhatod le egy harmadik személyről,aki a tetejébe közszereplő holywood-i faszkalap, hogy liberális köcsög? Hát ő tényleg az, meg lehet nézni a neten.

Milyen rendszer az,amely nem engedi le terrorállamozni a valóban terrorista izraelt, ami már évtizedek óta leszar minden ENSZ határozatot, csak röhög rajtuk és legutóbb Gázában még harci gázt is bevetett a civil lakosság ellen?

Ez bizony egy antidemokratikus, a szabad szólást megnyirbáló diktatórikus szervezet, a neve facebook! 

Előző tiltásaimat például a hagyományos család mellet és az undorító fartúrás ellen megnyilvánuló véleményeim miatt kaptam. Tehát kijelenthető, hogy a facebook nevű anarchista, liberális, szólásszabadságot lábbal tipró féregcég sok hagyományos érték ellen működik és valamiféle liberális agyament világot épít. Hogy ez nekik miért lesz jó,azt fel nem foghatom. Egy Mad Max-i világot akarnak.

mad_max.jpg

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://facebook-diktatura.blog.hu/api/trackback/id/tr7212887454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása