Facebook diktatúra -Lépj ki!

Facebook diktatúra -Lépj ki!

Miért tilt a facebook diktatúra

2017. június 29. - Külföldi hazaküldő

Kedves Facebook tiltott olvasó! Gondoltam itt fel fogjuk jó páran sorolni, hogy milyen esetekben tiltott a Facebook. buzik.jpgKérem csak olyan esetekben írjunk véleményt, amikor igazságtalannak vagy jogilag alaptalannak, azaz jogtalannak érezzük a tiltást.

Természetesen a facebook részéről szólásszabadságról már nem beszélhetünk. Ez a globalista-anarchista szervezet az igazság elmondását(izraeli háborús bűnök) vagy például a normális többség számára undort keltő meleg, régi nevén buzi felvonulások és tevékenységek elleni véleményt is tiltja.

Én elkezdem a sort kétféle Facebook tiltással:

buzi.jpg

1. Felemeltem szavam a hagyományos család mellett és a homoszexualitás, konkrétan a homoszexuális felvonulás ellen. A véleményben többször fartúrónak hívtam a fartúrókat és kifejtettem, hogy undorító mintát mutatnak az utcai felvonulásokon a fogékonyabb gyerekeknek. Kifejtettem, hogy a "hímneműek" által követett szexuális viselkedés, miszerint egymás végbelébe dugják farkukat, a normális többség számára undorító tevékenység. Nyilván ezt magyarázni sem kellene, csak a buzik még meleg büszkeségről hadoválnak, mikor szexuális szokásaik maximuma liberális facebook számára pozitív minta, akik, ahogy ki lehet következtetni egy anarchikus világért"dolgoznak". Hogy ez gyerekeiknek miért is lesz jó,az rejtély a normális többségszámára.

2. Robert De Niro-tegy liberális köcsögnek neveztem, mivel az is. A Trump ellenes megnyilvánulásai során derült ez ki. Ugyanebben a véleményben megírtam,hogy izrael terrorállam háborús bűnös állam is,ami a 2011-es? gázai bombázás során 4 izraeli halottért kb. 3000 palesztint tömeg-gyilkolt le. Ez természetesen szembemegy a nemzetközi és/vagy háborús jog arányos ellencsapás elvével. Fehér foszfort is használtak, az még egyszerűbb eset, ugyanis az alapból' harci gáz civilek ellen. 

Valószínűsítem, hogy az izraelt kritizáló vélemény miatt kaptam a facebook tiltást, tehát a tetves facebook az igazság leírásáért tiltott, nem gyűlöletbeszédért vagy egyéb, általuk büntetendőnek tartott, de persze teljesen normális véleményért. 

Tehát várom a facebook tiltást jogtalanul elszenvedők eseteit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://facebook-diktatura.blog.hu/api/trackback/id/tr9812627629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása